Dé meest gebruikte app voor plaatsbeschrijvingen door immoprofessionals!
- Snel en gemakkelijk plaatsbeschrijven via smartphone of tablet.
- Professionele rapportages in eigen huisstijl.
- Voorkom dubbele werkzaamheden en bespaar tijd en geld.
Maandelijks worden er met Dé Opleverapp meer dan 8.000 plaatsbeschrijvingen uitgevoerd door ruim 200 immokantoren.




Ontwikkeld voor immoprofessionals
Dé Opleverapp is een digitale oplossing voor het uitvoeren van plaatsbeschrijvingen, in- en uitchecks, sleuteloverdrachten en opnames van meterstanden. Het biedt gebruikers de mogelijkheid om professionele rapportages te ontwikkelen of kant-en-klare rapporten te gebruiken.
Dé Opleverapp is gemaakt door de Nederlandse software ontwikkelaar Maxdoro, dé specialist in het digitaliseren van werkprocessen met behulp van native apps. Met ruim 200 immokantoren is Dé Opleverapp de grootste in Nederland. Hier kunnen nu ook Vlaamse immokantoren hun plaatsbeschrijvingen digitaliseren!
Uw kantoor, uw Opleverapp
Met Dé Opleverapp heeft u de vrijheid en flexibiliteit om woningen, kantoren of winkels op een professionele manier te inspecteren en te rapporteren voor een plaatsbeschrijving. U hebt volledige controle over hoe u werkt en kunt meertalige verslagen ontwikkelen, zodat elk verslag begrijpelijk is voor de betreffende bewoner.
Door gebruik te maken van Dé Opleverapp bepaalt u zelf hoe uw kantoor in de toekomst de afleveringen zal uitvoeren, met de zekerheid van professionele rapportages in eigen huisstijl.
Baas over eigen data
U hebt de controle over wie toegang heeft tot de verzamelde gegevens tijdens de plaatsbeschrijvingen. Onze servers zijn gecertificeerd volgens ISO 27001, zodat enkel u toegang heeft tot uw gegevens.
Als eerste de nieuwste features
Bij Dé Opleverapp verzekeren wij dat u als eerste toegang krijgt tot de nieuwste ontwikkelingen binnen onze software.
Eerstelijns support
Direct support met de leverancier van uw software zonder tussenkomst van andere partijen. Snel en daadkrachtig, zodat u zonder zorgen kunt blijven werken.
Profiteer direct van de mogelijkheden
Fotorapportages
Onbeperkt en snel foto's toevoegen.
Makkelijk Ondertekenen
Onderteken direct op locatie of op afstand.
Software Integraties
Integreren met uw CRM-oplossing of boekhoudsoftware.
Leadgeneratie
Keuzevrijheid voor het aanleveren van nutsvoorziening leads.
Gebruik eigen Data
Importeer eerdere plaatsbeschrijvingen en meterstanden ter vergelijking.
Rapporteer
Leg gebreken vast en stel de eigenaar van het pand eenvoudig op de hoogte met een complete rapportage.
Tijd besparen tijdens het werk
Dé Opleverapp beschikt over slimme verslagen, waardoor u buiten kantooruren tijd bespaart en snel door kunt naar de volgende afspraak. Het uitwerken van een plaatsbeschrijving op kantoor is verleden tijd. Als er iets niet in orde is in het pand, kunt u het gebrek direct vastleggen. Er wordt automatisch een notificatie verstuurd naar de eigenaar, zodat u dit niet meer achteraf hoeft te regelen. Zodra u klaar bent met de plaatsbeschrijving, hebben u, de klant en de eigenaar een professioneel en ondertekend verslag in de mail.
Werk offline
Dé Opleverapp is ook beschikbaar als u even geen internet hebt op locatie, zodat u overal en altijd kan blijven werken.
Werk samen met collega's
Kantoormedewerkers bereiden een plaatsbeschrijving voor door gegevens van eerdere plaatsbeschrijvingen te importeren uit uw gekoppelde CRM-systeem. Op locatie kunt u direct starten met de plaatsbeschrijving.
Rapporteer in eigen huisstijl
Automatisch een rapport genereren in de huisstijl van uw kantoor met eigen logo.
Zonder zorgen aan het werk
Dé Opleverapp is ontwikkeld volgens de standaarden van het Centrum voor Informatiebeveiliging en Privacybescherming. Uw gegevens staan veilig opgeslagen op een server in een ISO 27001-gecertificeerd datacentrum. Dit is belangrijk omdat u dagelijks werkt met belangrijke persoonsgegevens. Zo garanderen wij een volledig AVG-proof omgeving. Het platform doorstaat regelmatig penetratietesten van grote internationale ondernemingen. Bovendien krijgt u bij ons de support die u verdient, zodat eventuele problemen direct kunnen worden opgelost.
Koppel direct met uw vertrouwde omgeving
Met de API van Dé Opleverapp integreert u uw CRM-oplossing naadloos. Het handmatig invullen van object- en adresgegevens is verleden tijd. Maak gebruik van krachtige BI-Dashboards, zodat eigenaren trends kunnen ontdekken binnen opgenomen meterstanden of eventuele gebreken.
Eenvoudig gegevens uitwisselen
Importeer data uit uw backoffice en export deze data weer terug in uw eigen systemen.
Automatische synchronisatie
Automatisch de juiste data beschikbaar voor het versnellen van uw processen.
Koppelingen aanleggen
Is er nu nog geen bestaande koppeling met uw systeem beschikbaar? Neem dan met ons contact op voor de mogelijkheden.