De voordelen
Tijdens het uitvoeren van een oplevering kunnen gebruikers direct de gewerkte uren registreren via de digitale formulieren van Dé Opleverapp. Gebruikers importeren eenvoudig klant-, project- en activiteitsgegevens vanuit Twinfield in het formulier. De uren worden opgenomen en bij het afronden staan de uren automatisch juist geregistreerd in Twinfield. Het apart boeken van uren in Twinfield is niet meer nodig, zodat medewerkers meer tijd kunnen besteden aan het uitvoeren van hun dagelijkse werkzaamheden.
Hoe werkt de integratie met Twinfield?
Binnen Dé Opleverapp zijn er verschillende Twinfield connectoren beschikbaar. Deze worden aangemaakt vanuit jouw organisatie. Binnen de Form Builder wordt de Twinfield connector toegevoegd, zodat deze automatisch wordt geactiveerd bij het afronden van het document. Voor het importeren wordt een import-connector gebruikt, zodat deze de juiste velden kan ophalen uit Twinfield. Een export-connector wordt gebruikt om de uren automatisch te registreren in Twinfield.
Klaar om te integreren?
Maak gebruik van de knop ‘Koppeling aanvragen’ bovenaan de pagina om de koppeling door ons aan te laten leggen. Een Customer Succes Manager zal dan contact met je opnemen over de mogelijkheden.
Kosten
Om gebruik te maken van de Twinfield koppeling met Dé Opleverapp heb je een licentie van Twinfield nodig. Voor Dé Opleverapp heb je minimaal een Professional licentie nodig om te kunnen integreren met Twinfield.
Als wij Twinfield voor jouw gaan integreren met Dé Opleverapp vragen wij hier eenmalig een vergoeding voor. De kosten variëren op basis van het aantal integraties en formulieren.